Kemeriahan sambutan hari raya Aidilfitri pada tahun ini sungguh terserlah. Masing-masing berkongsi momen kegembiraan pulang ke kampung halaman, menziarahi keluarga dan macam-macam lagi di sosial media.

Ingin meneruskan lagi kemeriahan Syawal yang bakal berakhir tidak lama lagi, pihak AMRU telah melancarkan kempen Syawal Final Sales yang akan berlangsung dari 25 Mei 2022 sehingga 31 Mei 2022 sahaja. Menerusi kempen ini, AMRU akan memberikan 300 utas Classic Tasbih – 33 Beads bernilai RM49 setiap satu secara percuma.

Seutas tasbih akan diberikan bagi setiap RM200 yang anda belanjakan untuk membeli mana-mana produk keluaran AMRU. Contohnya, jika para pelanggan berbelanja sebanyak RM498.60, maka pelanggan akan memperolehi dua utas tasbih secara percuma.

Namun, Classic Tasbih – 33 Beads ini diberikan percuma untuk 300 utas sahaja. Menerusi Syawal Finale Sale ini juga, para pelanggan akan menikmati potongan harga sehingga 61%, penghantaran percuma ke seluruh Malaysia tanpa belian minima, sampul & kad raya, kotak eksklusif bagi produk terpilih dan banyak lagi.

Dapatkan sejadah dan wangian AMRU sekarang di laman sesawang kami atau di Shopee rasmi AMRU untuk mendapat kad dan sampul raya eksklusif secara percuma.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin diucapkan kepada semua muslimin dan muslimat.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Berita

KEMBALI – Video Pendek Kesedaran Solat

AMRU dengan kerjasama agensi kreatif Weeknd Chapter telah melancarkan siri video pendek yang bertajuk “KEMBALI”. Tujuan video pendek tersebut adalah untuk memberi kesedaran berkenaan..

Berita

Siri Mohon Pencerahan Ustaz Mula Diterbitkan

Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk..

Berita

Pra Lancar Floral Sajada Edisi Terhad Keluaran AMRU

Floral Sajada ini didatangkan dengan tiga pilihan warna iaitu warna Ivory Cream, Titanium Black dan Olive Green. Semua sejadah ini dihasilkan di Turki dengan mutu kerja yang sangat teliti dan kemas...

Berita

Memperkenalkan Wadah Oleh AMRU

AMRU mempunyai impian untuk memainkan peranan di dalam setiap perilaku serta amal baik umat Islam di seluruh dunia. Selain menjual peralatan ibadah seperti sejadah, mewujudkan Wadah adalah salah satu..

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!