Konsep ‘Buy Now, Pay Later’ (BNPL) semakin popular dalam kalangan mereka yang gemar membeli secara online. Split salah satu platform yang menawarkan perkhidmatan pembayaran ansuran mudah untuk pembelian barangan online sehingga tiga bulan.

Kini kaedah pembayaran ansuran mudah menerusi Split ini boleh dimanafaatkan oleh para pelanggan AMRU. Anda boleh mendapatkan produk-produk keluaran AMRU dengan bayaran ansuran mudah sehingga tiga bulan menerusi kad kredit atau kad debit.

Split juga telah mendapatkan pengiktirafan patuh syariah dari Masyref Advisory. Ia menjanjikan satu perkhidmatan pembayaran yang berlandaskan prinsip dan peraturan Islam tanpa sebarang faedah, tanpa caj kelewatan atau caj pemprosesesan. Para pengguna hanya perlu membayar harga untuk produk yang mereka beli tanpa sebarang caj terselindung.

Dapatkan produk-produk keluaran AMRU dengan konsep ‘Buy Now, Pay Later’ hari ini juga! Layari AMRU.com untuk mengetahui sebarang promosi terkini.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Berita

Important Announcement: Hari Raya Delivery Schedule

As Hari Raya approaches, we’re working hard to ensure that all your orders reach you in time for the celebrations. To help make this festive season as smooth and joyful as possible for..

Berita

AMRU Memperkenalkan WaktuSolat.com

Daripada hadis sahih Al-Bukhari yang bermaksud: “Apakah amalan yang paling dicintai di sisi Allah SWT? Nabi menjawab, solat pada waktunya. Dia (perawi) bertanya lagi kemudian apa. Jawab..

Berita

KEMBALI – Video Pendek Kesedaran Solat

AMRU dengan kerjasama agensi kreatif Weeknd Chapter telah melancarkan siri video pendek yang bertajuk “KEMBALI”. Tujuan video pendek tersebut adalah untuk memberi kesedaran berkenaan..

Berita

Kongsi Pendapat Menerusi Siri KANTA

Banyak perkara yang bermain difikiran manusia saban hari. Masing-masing mempunyai sisi pandang yang berbeza mengenai sesuatu topik. Jadi, pihak AMRU cuba ketengahkan pandangan individu tersebut..

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!