AMRU dengan kerjasama produksi kreatif Artortoise telah mengeluarkan kad dan sampul raya yang bertemakan barisan hadapan negara.

Tema ini diterapkan dalam rekaan kad dan sampul raya keluaran AMRU untuk memberi kesedaran tentang pentingnya bersama-sama dalam menangani pandemik Covid-19 yang sedang melanda negara supaya kita semua dapat kembali ke situasi normal, Insya Allah.

AMRU akan agihkan kad dan sampul raya secara percuma kepada setiap pelanggan yang membuat pembelian sejadah dan wangian. Satu kad raya akan diberikan beserta sampul raya, pembelian RM0-RM100 akan mendapat satu pek sampul raya yang mengandungi lima keping di dalamnya. Seterusnya, bagi pembelian RM200-400 akan mendapat dua pek dan RM500-600 ke atas akan mendapat tiga pek sampul raya.

Dapatkan sejadah dan wangian AMRU sekarang di laman sesawang kami atau di Shopee rasmi AMRU untuk mendapat kad dan sampul raya eksklusif secara percuma.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin diucapkan kepada semua muslimin dan muslimat. Santuni lebaran kali ini dengan penuh sederhana dan rasa syukur kepada-Nya.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Berkaitan


Berita

300 Utas Tasbih Diberikan Secara Percuma Sempena Syawal Finale Sale

Kemeriahan sambutan hari raya Aidilfitri pada tahun ini sungguh terserlah. Masing-masing berkongsi momen kegembiraan pulang ke kampung halaman, menziarahi keluarga dan macam-macam lagi di sosial..

Berita

KEMBALI – Video Pendek Kesedaran Solat

AMRU dengan kerjasama agensi kreatif Weeknd Chapter telah melancarkan siri video pendek yang bertajuk “KEMBALI”. Tujuan video pendek tersebut adalah untuk memberi kesedaran berkenaan..

Berita

Secara Rasmi, AMRU Kini Di Shopee!

Sejada AMRU kini boleh didapati secara atas talian melalui platform e-dagang terkemuka Shopee, yang mempunyai lebih daripada 16 juta pengguna di Malaysia...

Berita

Pelajari Al-Quran Menerusi Siri Tartil Quran

Setelah menerbitkan rancangan Mohon Pencerahan Ustaz, AMRU kini juga menerbitkan siri rancangan Tartil Quran bagi mengupas ilmu-ilmu berkaitan al-Quran. Ia juga telah diterbitkan secara bersiri..

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!