Alhamdulillah, setelah melalui beberapa proses negosiasi, pada tahun lepas kami telah berjaya membeli nama domain amru.com dengan nilai yang tidak dapat didedahkan. Domain empat huruf ini telah didaftarkan sejak tahun 1998 oleh orang perseorangan dari Rusia.

Pemilikan nama domain ini cukup penting bagi mengukuhkan jenama AMRU khususnya apabila kami mula bercadang untuk masuk kepada pasaran Singapura, Brunei dan Indonesia kelak. Namun, proses memindahkan laman web dari amru.com.my kepada amru.com mengambil sedikit masa kerana perlu melalui proses ‘whitelist’ dengan sosial media seperti Facebook.

Bermula awal bulan ini, laman web AMRU kini beroperasi sepenuhnya dengan nama domain baru. Insyallah, dengan hanya empat huruf ia dapat mengurangkan kesilapan di dalam menaip ketika dalam proses untuk mengakses ke laman web utama kami.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Berita

Pra Lancar Floral Sajada Edisi Terhad Keluaran AMRU

Floral Sajada ini didatangkan dengan tiga pilihan warna iaitu warna Ivory Cream, Titanium Black dan Olive Green. Semua sejadah ini dihasilkan di Turki dengan mutu kerja yang sangat teliti dan kemas...

Berita

AMRU Menerima Bayaran Ansuran Mudah Patuh Syariah Menerusi Split

Konsep ‘Buy Now, Pay Later’ (BNPL) semakin popular dalam kalangan mereka yang gemar membeli secara online. Split salah satu platform yang menawarkan perkhidmatan pembayaran ansuran mudah..

Berita

Siti Khadijah x AMRU: Kolaborasi Bagi Menghasilkan Sejadah Yang Selesa

Pemilihan kerjasama ini dilakukan kerana kami berkongsi nilai-nilai yang sama di dalam memperkenalkan produk kepada..

Berita

Secara Rasmi, AMRU Kini Di Shopee!

Sejada AMRU kini boleh didapati secara atas talian melalui platform e-dagang terkemuka Shopee, yang mempunyai lebih daripada 16 juta pengguna di Malaysia...

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!