Peruncit terbesar di Asia AEON Mall membina jaringan perniagaan bersama dalam membantu mengembangkan industri peruncitan negara. Usaha sama AEON Mall x AMRU beriltizam untuk memenuhi kehendak dan keselesaan pengguna dengan sejadah AMRU.

Kolaborasi ini dihasilkan bagi memberi ruang dan peluang kepada pelanggan berpengalaman melihat kualiti produk yang dihasilkan. Sekaligus memperkenalkan produk kepada pengguna dalam usaha meluaskan penguasaan pasaran.

Hasrat AMRU ingin membantu rakyat Malaysia alami keselesaan beribadah dengan sejadah yang lebih selesa. Dari segi mutu pemilihan fabrik yang berkualiti tinggi sehingga mampu memberikan keselesaan berganda kepada pengguna untuk kegunaan harian.

Pada September 2022 ini, produk AMRU telah tersedia secara eksklusif di tiga buah cawangan AEON iaitu:

1. AEON Mall Nilai
2. AEON Mall Wangsa Maju
3. AEON Mall Kota Bharu

Boleh kunjungi mana-mana pasaraya AEON Mall untuk miliki produk-produk keluaran AMRU. Anda akan jatuh cinta buat kali pertama memegangnya!

AMRU merancang untuk mengorak kehadapan dengan membuka lebih banyak lokasi AEON Mall di seluruh Malaysia pada masa akan datang.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Berita

Pra Lancar Floral Sajada Edisi Terhad Keluaran AMRU

Floral Sajada ini didatangkan dengan tiga pilihan warna iaitu warna Ivory Cream, Titanium Black dan Olive Green. Semua sejadah ini dihasilkan di Turki dengan mutu kerja yang sangat teliti dan kemas...

Berita

Pelajari Al-Quran Menerusi Siri Tartil Quran

Setelah menerbitkan rancangan Mohon Pencerahan Ustaz, AMRU kini juga menerbitkan siri rancangan Tartil Quran bagi mengupas ilmu-ilmu berkaitan al-Quran. Ia juga telah diterbitkan secara bersiri..

Berita

Important Announcement: Hari Raya Delivery Schedule

As Hari Raya approaches, we’re working hard to ensure that all your orders reach you in time for the celebrations. To help make this festive season as smooth and joyful as possible for..

Berita

Secara Rasmi, AMRU Kini Di Shopee!

Sejada AMRU kini boleh didapati secara atas talian melalui platform e-dagang terkemuka Shopee, yang mempunyai lebih daripada 16 juta pengguna di Malaysia...

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!