Peruncit terbesar di Asia AEON Mall membina jaringan perniagaan bersama dalam membantu mengembangkan industri peruncitan negara. Usaha sama AEON Mall x AMRU beriltizam untuk memenuhi kehendak dan keselesaan pengguna dengan sejadah AMRU.

Kolaborasi ini dihasilkan bagi memberi ruang dan peluang kepada pelanggan berpengalaman melihat kualiti produk yang dihasilkan. Sekaligus memperkenalkan produk kepada pengguna dalam usaha meluaskan penguasaan pasaran.

Hasrat AMRU ingin membantu rakyat Malaysia alami keselesaan beribadah dengan sejadah yang lebih selesa. Dari segi mutu pemilihan fabrik yang berkualiti tinggi sehingga mampu memberikan keselesaan berganda kepada pengguna untuk kegunaan harian.

Pada September 2022 ini, produk AMRU telah tersedia secara eksklusif di tiga buah cawangan AEON iaitu:

1. AEON Mall Nilai
2. AEON Mall Wangsa Maju
3. AEON Mall Kota Bharu

Boleh kunjungi mana-mana pasaraya AEON Mall untuk miliki produk-produk keluaran AMRU. Anda akan jatuh cinta buat kali pertama memegangnya!

AMRU merancang untuk mengorak kehadapan dengan membuka lebih banyak lokasi AEON Mall di seluruh Malaysia pada masa akan datang.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Berita

Menangi Tiket Umrah Percuma

Sempena musim perayaan ini, pihak AMRU akan mengadakan cabutan bertuah bagi menghargai para pelanggan yang sentiasa memberi sokongan. Setiap tempahan bernilai RM190 akan dapat satu tiket untuk..

Berita

AMRU Memperkenalkan WaktuSolat.com

Daripada hadis sahih Al-Bukhari yang bermaksud: “Apakah amalan yang paling dicintai di sisi Allah SWT? Nabi menjawab, solat pada waktunya. Dia (perawi) bertanya lagi kemudian apa. Jawab..

Berita

AMRU x Artortoise: Kad & Sampul Raya Percuma Bertemakan Kesedaran Pandemik Covid-19

AMRU dengan kerjasama produksi kreatif Artortoise telah mengeluarkan kad dan sampul raya yang bertemakan barisan hadapan negara. Tema ini diterapkan dalam rekaan kad dan sampul raya keluaran AMRU..

Berita

AMRU Menerima Bayaran Ansuran Mudah Patuh Syariah Menerusi Split

Konsep ‘Buy Now, Pay Later’ (BNPL) semakin popular dalam kalangan mereka yang gemar membeli secara online. Split salah satu platform yang menawarkan perkhidmatan pembayaran ansuran mudah..

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!