Berita baik untuk semua para pelanggan. AMRU kini sedang mengadakan satu pertandingan Kongsi & Menang bermula 7 Mei sehingga 7 Julai 2020. Tidak kira anda memiliki sejadah koleksi Basic, Premium atau Floral, anda layak menyertai pertandingan ini dan berpeluang memenangi sejadah terbaru eksklusif kami iaitu Floral Sajada berserta isian latex.

Bukan itu sahaja, AMRU turut menyediakan hadiah tambahan iaitu, Premium Sajada, Basic Sajada ll (Standard), Basic Sejada ll (Mini) dan Combo Basic Sajada iaitu Standard dan Mini.Contest Momen AMRU

Bagaimana cara untuk menang hadiah tersebut?

Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu mengambil gambar secara kreatif dan kongsikan pengalaman menarik anda bersama sejadah AMRU dan muat naik gambar tersebut di Facebook atau Instagram. Jangan lupa untuk tag akaun @amrusajada dan letak tanda pagar (hashtag) #momenAMRU. Tertakluk kepada terma dan syarat.

Semoga berjaya!


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Umum

AMRU Telah Menangi Anugerah ‘Malaysia Website Awards 2019’

Laman web AMRU telah mendapat anugerah website terbaik untuk bulan Julai 2019 bagi kategori..

Umum

Selamat Hari Merdeka!

Malaysia telah bebas merdeka dari segi fizikal sejak tahun 1957, mudah-mudahan pemikiran dan jiwa kita semua turut sama merdeka. Pemikiran dan jiwa yang merdeka adalah modal utama bagi sesebuah..

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!