Banyak perkara yang bermain difikiran manusia saban hari. Masing-masing mempunyai sisi pandang yang berbeza mengenai sesuatu topik. Jadi, pihak AMRU cuba ketengahkan pandangan individu tersebut menerusi siri rancangan KANTA agar anda boleh memahami dan mendalami sisi pandang orang lain.

Contohnya pada siri pertama, AMRU cuba bertanyakan beberapa individu pandangan mereka berkaitan masa. Akhirnya, kami mendapat pelbagai sisi pandang berkaitan masa yang sangat bagus untuk direnungi bersama.

Ia juga akan diterbitkan secara bersiri menerusi format video berkonsepkan “mobile friendly” dengan ratio video 9:16. Setakat ini, rancangan ini baru sahaja masuk episod keempat dan anda boleh menonton videonya di media sosial AMRU seperti Instagram, Facebook dan Youtube. Jika anda terdapat sebarang persoalan, ajukan terus ke salam@amru.com.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Berita

Important Announcement: Hari Raya Delivery Schedule

As Hari Raya approaches, we’re working hard to ensure that all your orders reach you in time for the celebrations. To help make this festive season as smooth and joyful as possible for..

Berita

Siti Khadijah x AMRU: Kolaborasi Bagi Menghasilkan Sejadah Yang Selesa

Pemilihan kerjasama ini dilakukan kerana kami berkongsi nilai-nilai yang sama di dalam memperkenalkan produk kepada..

Berita

Dapatkan Produk AMRU Di AEON Mall Terpilih

Peruncit terbesar di Asia AEON Mall membina jaringan perniagaan bersama dalam membantu mengembangkan industri peruncitan negara. Usaha sama AEON Mall x AMRU beriltizam untuk memenuhi kehendak dan..

Berita

AMRU x Artortoise: Kad & Sampul Raya Percuma Bertemakan Kesedaran Pandemik Covid-19

AMRU dengan kerjasama produksi kreatif Artortoise telah mengeluarkan kad dan sampul raya yang bertemakan barisan hadapan negara. Tema ini diterapkan dalam rekaan kad dan sampul raya keluaran AMRU..

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!