Setelah Petronas, kini Malayan Banking Berhad dan Maybank Investment Bank Berhad telah memilih sejadah AMRU sebagai salah satu hadiah hari raya untuk diberikan kepada pelanggan korporat mereka di Malaysia, Brunei dan Singapura.

Setelah melalui beberapa siri diskusi, pihak Maybank telah memilih Basic Sajada II saiz mini kerana ia lebih praktikal untuk digunakan dalam apa jua situasi. Ia satu pilihan yang tepat dan pemberian sejadah bersaiz mini ini adalah sangat istimewa.

Alhamdulillah, pihak AMRU sangat berbesar hati kerana diberi peluang untuk bekerjasama dengan pihak Maybank bagi memberi khidmat kepada pelanggan korporat mereka. Terima kasih Maybank!


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Berita

300 Utas Tasbih Diberikan Secara Percuma Sempena Syawal Finale Sale

Kemeriahan sambutan hari raya Aidilfitri pada tahun ini sungguh terserlah. Masing-masing berkongsi momen kegembiraan pulang ke kampung halaman, menziarahi keluarga dan macam-macam lagi di sosial..

Berita

Dapatkan Produk AMRU Di AEON Mall Terpilih

Peruncit terbesar di Asia AEON Mall membina jaringan perniagaan bersama dalam membantu mengembangkan industri peruncitan negara. Usaha sama AEON Mall x AMRU beriltizam untuk memenuhi kehendak dan..

Berita

Siri Mohon Pencerahan Ustaz Mula Diterbitkan

Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk..

Berita

Pra Lancar Floral Sajada Edisi Terhad Keluaran AMRU

Floral Sajada ini didatangkan dengan tiga pilihan warna iaitu warna Ivory Cream, Titanium Black dan Olive Green. Semua sejadah ini dihasilkan di Turki dengan mutu kerja yang sangat teliti dan kemas...

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!