Setelah Petronas, kini Malayan Banking Berhad dan Maybank Investment Bank Berhad telah memilih sejadah AMRU sebagai salah satu hadiah hari raya untuk diberikan kepada pelanggan korporat mereka di Malaysia, Brunei dan Singapura.

Setelah melalui beberapa siri diskusi, pihak Maybank telah memilih Basic Sajada II saiz mini kerana ia lebih praktikal untuk digunakan dalam apa jua situasi. Ia satu pilihan yang tepat dan pemberian sejadah bersaiz mini ini adalah sangat istimewa.

Alhamdulillah, pihak AMRU sangat berbesar hati kerana diberi peluang untuk bekerjasama dengan pihak Maybank bagi memberi khidmat kepada pelanggan korporat mereka. Terima kasih Maybank!


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Berita

AMRU Menerima Bayaran Ansuran Mudah Patuh Syariah Menerusi Split

Konsep ‘Buy Now, Pay Later’ (BNPL) semakin popular dalam kalangan mereka yang gemar membeli secara online. Split salah satu platform yang menawarkan perkhidmatan pembayaran ansuran mudah..

Berita

Siri Mohon Pencerahan Ustaz Mula Diterbitkan

Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk..

Berita

AMRU Memperkenalkan WaktuSolat.com

Daripada hadis sahih Al-Bukhari yang bermaksud: “Apakah amalan yang paling dicintai di sisi Allah SWT? Nabi menjawab, solat pada waktunya. Dia (perawi) bertanya lagi kemudian apa. Jawab..

Berita

Berjaya Memiliki Nama Domain Amru.com

Alhamdulillah, setelah melalui beberapa proses negosiasi, pada tahun lepas kami telah berjaya membeli nama domain amru.com dengan nilai yang tidak dapat didedahkan. Domain empat huruf ini telah..

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!