Sempena musim perayaan ini, pihak AMRU akan mengadakan cabutan bertuah bagi menghargai para pelanggan yang sentiasa memberi sokongan.

Setiap tempahan bernilai RM190 akan dapat satu tiket untuk cabutan bertuah untuk menunaikan umrah secara PERCUMA!

RM190 = 1 tiket cabutan
RM380 = 2 tiket cabutan
RM570 = 3 tiket cabutan

dan seterusnya..

Makin banyak nilai pembelian anda, makin tinggi peluang untuk memenangi pakej umrah secara percuma. Buat tempahan sejadah AMRU di website atau melalui pegawai jualan kami hari ini juga.

Insyallah pemenang akan diumumkan pada bulan Syawal nanti.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Berita

AMRU x Artortoise: Kad & Sampul Raya Percuma Bertemakan Kesedaran Pandemik Covid-19

AMRU dengan kerjasama produksi kreatif Artortoise telah mengeluarkan kad dan sampul raya yang bertemakan barisan hadapan negara. Tema ini diterapkan dalam rekaan kad dan sampul raya keluaran AMRU..

Berita

Pelajari Al-Quran Menerusi Siri Tartil Quran

Setelah menerbitkan rancangan Mohon Pencerahan Ustaz, AMRU kini juga menerbitkan siri rancangan Tartil Quran bagi mengupas ilmu-ilmu berkaitan al-Quran. Ia juga telah diterbitkan secara bersiri..

Berita

300 Utas Tasbih Diberikan Secara Percuma Sempena Syawal Finale Sale

Kemeriahan sambutan hari raya Aidilfitri pada tahun ini sungguh terserlah. Masing-masing berkongsi momen kegembiraan pulang ke kampung halaman, menziarahi keluarga dan macam-macam lagi di sosial..

Berita

Siri Mohon Pencerahan Ustaz Mula Diterbitkan

Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk..

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!