Alhamdulillah, buat pertama kalinya AMRU bakal keluarkan sejadah yang mempunyai corak bunga. Bunga yang menjadi pilihan kami untuk menghiasi sejadah ini ialah corak kuntuman bunga mawar mekar yang sungguh indah. Setiap lakaran bunga dan daun pada sejadah ini mempunyai kesan timbul pada permukaan, ia boleh dirasai apabila menyetuhnya.

Floral Sajada ini didatangkan dengan tiga pilihan warna iaitu warna Ivory Cream, Titanium Black dan Olive Green. Semua sejadah ini dihasilkan di Turki dengan mutu kerja yang sangat teliti dan kemas. Ia menggunakan fabrik eksklusif Acrylic Chenille yang memang menjadi pilihan rakyat Turki.

Bukan sekadar tampak cantik dan eksklusif, Floral Sajada ini juga sangat selesa untuk digunakan kerana ia didatangkan khas dengan isian latex asli. Insyallah sejadah ini akan jauh lebih selesa berbanding sejadah ‘memory foam’ yang ada di dalam pasaran. Sangat sesuai untuk mereka yang ada masalah sakit tumit kaki, lutut serta tapak tangan.

Floral Sajada keluaran AMRU ini adalah edisi terhad yang mana hanya 1000 helai sahaja akan dikeluarkan. Harga istimewa menanti 300 orang yang pertama mendapatkan sejadah ini pada hari pelancaran kelak. Jadi daftarkan nama dan emel anda agar tidak terlepas sebarang makluman berkenaan pelancaran Floral Sajada ini.

Klik di sini untuk daftar.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Berita

KEMBALI – Video Pendek Kesedaran Solat

AMRU dengan kerjasama agensi kreatif Weeknd Chapter telah melancarkan siri video pendek yang bertajuk “KEMBALI”. Tujuan video pendek tersebut adalah untuk memberi kesedaran berkenaan..

Berita

Memperkenalkan Wadah Oleh AMRU

AMRU mempunyai impian untuk memainkan peranan di dalam setiap perilaku serta amal baik umat Islam di seluruh dunia. Selain menjual peralatan ibadah seperti sejadah, mewujudkan Wadah adalah salah satu..

Berita

Kongsi Pendapat Menerusi Siri KANTA

Banyak perkara yang bermain difikiran manusia saban hari. Masing-masing mempunyai sisi pandang yang berbeza mengenai sesuatu topik. Jadi, pihak AMRU cuba ketengahkan pandangan individu tersebut..

Berita

Siri Mohon Pencerahan Ustaz Mula Diterbitkan

Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk..

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!