Sejada AMRU kini boleh didapati secara atas talian melalui platform e-dagang terkemuka Shopee, yang mempunyai lebih daripada 16 juta pengguna di Malaysia. Shopee merupakan platform atas talian yang dicipta untuk memenuhi keperluan rakyat Malaysia dengan memberikan pengalaman membeli-belah atas talian yang mudah dan selamat.

Dengan penambahan saluran jualan secara online ini, di harap ia dapat mengembirakan para pelanggan serta memudahkan lagi proses pembelian sejadah AMRU. Kesemua koleksi sejadah AMRU iaitu Basic Sajada II, Premium Sajada dan Floral Sajada kelak boleh diperolehi di kedai online Shopee rasmi AMRU.

Jangan lepaskan peluang untuk merasai sendiri pengalaman memakai sejadah AMRU dan mengenakan untuk kegunaan ibadah tarawih sempena Ramadan yang bakal menjengah kita tidak lama lagi.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Mini Eksklusif

Memberikan keselesaan ketika sujud dan mampu menyerap tekanan pada bahagian dahi, hidung dan tapak tangan dengan sangat baik.

Berkaitan


Berita

Pra Lancar Floral Sajada Edisi Terhad Keluaran AMRU

Floral Sajada ini didatangkan dengan tiga pilihan warna iaitu warna Ivory Cream, Titanium Black dan Olive Green. Semua sejadah ini dihasilkan di Turki dengan mutu kerja yang sangat teliti dan kemas...

Berita

KEMBALI – Video Pendek Kesedaran Solat

AMRU dengan kerjasama agensi kreatif Weeknd Chapter telah melancarkan siri video pendek yang bertajuk “KEMBALI”. Tujuan video pendek tersebut adalah untuk memberi kesedaran berkenaan..

Berita

Dapatkan Produk AMRU Di AEON Mall Terpilih

Peruncit terbesar di Asia AEON Mall membina jaringan perniagaan bersama dalam membantu mengembangkan industri peruncitan negara. Usaha sama AEON Mall x AMRU beriltizam untuk memenuhi kehendak dan..

Berita

Kongsi Pendapat Menerusi Siri KANTA

Banyak perkara yang bermain difikiran manusia saban hari. Masing-masing mempunyai sisi pandang yang berbeza mengenai sesuatu topik. Jadi, pihak AMRU cuba ketengahkan pandangan individu tersebut..

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!