Malaysia telah bebas merdeka dari segi fizikal sejak tahun 1957, mudah-mudahan pemikiran dan jiwa kita semua turut sama merdeka. Pemikiran dan jiwa yang merdeka adalah modal utama bagi sesebuah bangsa mengharungi pentas dunia yang mencabar.

Kami ingin mengucapkan Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 62 buat semua warga negara Malaysia. Semoga nikmat kemerdekaan yang Allah kurniakan ini dapat dihayati dan disyukuri oleh warga negara ini dengan sebaiknya.

“Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambah nikmat-Ku kepada kamu dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azab-Ku amatlah pedih.” Surah Ibrahim, ayat 7


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Umum

AMRU Telah Menangi Anugerah ‘Malaysia Website Awards 2019’

Laman web AMRU telah mendapat anugerah website terbaik untuk bulan Julai 2019 bagi kategori..

Umum

Kongsi #MomenAMRU & Menang Pelbagai Hadiah!

Berita baik untuk semua para pelanggan. AMRU kini sedang mengadakan satu pertandingan Kongsi & Menang bermula 7 Mei sehingga 7 Julai 2020. Tidak kira anda memiliki sejadah koleksi Basic, Premium..

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!