Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk “Mohon Pencerahan Ustaz”. Ia akan diterbitkan secara bersiri menerusi format video berkonsepkan “mobile friendly” dengan ratio video 9:16.

Siri Mohon Pencerahan Ustaz akan merungkai segala permasalahan dan persoalan yang dihadapi oleh para penonton dalam menjalani kehidupan seharian. Semua permasalahan penonton akan dijawab oleh para ustaz yang bertauliah.

Setakat ini, rancangan ini baru sahaja masuk episod kedua dan anda boleh menonton videonya di media sosial AMRU seperti Instagram, Facebook dan Youtube. Jika anda terdapat sebarang persoalan, ajukan terus ke salam@amru.com.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Berkaitan


Berita

300 Utas Tasbih Diberikan Secara Percuma Sempena Syawal Finale Sale

Kemeriahan sambutan hari raya Aidilfitri pada tahun ini sungguh terserlah. Masing-masing berkongsi momen kegembiraan pulang ke kampung halaman, menziarahi keluarga dan macam-macam lagi di sosial..

Berita

Berjaya Memiliki Nama Domain Amru.com

Alhamdulillah, setelah melalui beberapa proses negosiasi, pada tahun lepas kami telah berjaya membeli nama domain amru.com dengan nilai yang tidak dapat didedahkan. Domain empat huruf ini telah..

Berita

AMRU Memperkenalkan WaktuSolat.com

Daripada hadis sahih Al-Bukhari yang bermaksud: “Apakah amalan yang paling dicintai di sisi Allah SWT? Nabi menjawab, solat pada waktunya. Dia (perawi) bertanya lagi kemudian apa. Jawab..

Berita

Memperkenalkan Wadah Oleh AMRU

AMRU mempunyai impian untuk memainkan peranan di dalam setiap perilaku serta amal baik umat Islam di seluruh dunia. Selain menjual peralatan ibadah seperti sejadah, mewujudkan Wadah adalah salah satu..

Eksklusif

Sejadah Premium Untuk Orang Tersayang

Sejadah isian kapas asli yang hadir dengan dua warna premium sungguh memikat. Sulaman pada bahagian tepi sejadah pula memberikan sentuhan eksklusif.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!