Setelah menerbitkan rancangan Mohon Pencerahan Ustaz, AMRU kini juga menerbitkan siri rancangan Tartil Quran bagi mengupas ilmu-ilmu berkaitan al-Quran. Ia juga telah diterbitkan secara bersiri menerusi format video berkonsepkan “mobile friendly” dengan ratio video 9:16.

Pada episod pertama, Tartil Quran menerusi Ustaz Ashraff telah mengupas adab-adab kita apabila ingin membaca al-Quran. Pada episod seterusnya, beliau mengupas mengenai kesalahan-kesalahan yang biasa dilakukan apabila membaca surah al-Fatihah.

Insyallah siri rangancan Tartil Quran akan memberikan banyak manafaat kepada para penonton. Anda boleh menonton videonya di media sosial AMRU seperti Instagram, Facebook dan Youtube. Jika anda terdapat sebarang persoalan, boleh ajukan terus ke salam@amru.com.


Kongsikan Artikel Ini

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Berkaitan


Berita

Important Announcement: Hari Raya Delivery Schedule

As Hari Raya approaches, we’re working hard to ensure that all your orders reach you in time for the celebrations. To help make this festive season as smooth and joyful as possible for..

Berita

Siri Mohon Pencerahan Ustaz Mula Diterbitkan

Perkongsian ilmu adalah satu budaya di dalam organisasi AMRU. Oleh itu, kami cuba terjemahkan perkongsian ini dengan orang ramai melalui penerbitan rancangan soal jawab agama yang bertajuk..

Berita

AMRU Menerima Bayaran Ansuran Mudah Patuh Syariah Menerusi Split

Konsep ‘Buy Now, Pay Later’ (BNPL) semakin popular dalam kalangan mereka yang gemar membeli secara online. Split salah satu platform yang menawarkan perkhidmatan pembayaran ansuran mudah..

Berita

Dapatkan Produk AMRU Di AEON Mall Terpilih

Peruncit terbesar di Asia AEON Mall membina jaringan perniagaan bersama dalam membantu mengembangkan industri peruncitan negara. Usaha sama AEON Mall x AMRU beriltizam untuk memenuhi kehendak dan..

Eksklusif

Sejadah Tebal, Lembut & Selesa

Mampu menyerap tekanan ketika solat dengan sangat baik. Khususnya pada bahagian sendi seperti tumit kaki, lutut serta pada dahi.

Langgan Newsletter Percuma

Jadi orang yang pertama untuk mengetahui sebarang tawaran atau promosi dari kami. Daftar segera!